سیستم خزانه داری

یکی از مهمترین موضوعات مالی در بنگاههای تجاری ثبت ، کنترل و تهیه گزارشات مربوط به خزانه داری می باشد .بیشترین دغدغه مدیران وضعیت اسناد اعتباری (اسناد پرداختنی ، اسناد دریافتنی و درجریان وصول ) و گردش وجوه نقد می باشد که معمولا به دلیل حجم بالای تراکنشهای این بخش مدیریت و کنترل آن به سختی صورت می گیرد و زمان زیادی از مجموعه مالی را به خود اختصاص میدهد . یک مدیر مالی جهت بررسی وضعیت حسابهای باز در این بخش می بایست ساعتها را صرف نماید و در نهایت نیز کوچکترین اشتباه کل فرایند پاسخگویی را با مشکل مواجه می سازد .
شرکت ایده پردازان اسطوره این افتخار را دارد که با سیستمی کاملا مکانیزه و یکپارچه در قالب سیستم خزانه داری نرم افزار فراز اسناد این بخش را به صورت اتوماتیک ثبت نماید و در کنترل ، ثبت ، بررسی جهت تصمیمات مالی و تهیه گزارشات تمامی مشکلات مطرح شده را مرتفع نماید .
بعد از استفاده از این سیستم مجموعه هیج نیازی به مغایرت گیری جهت پیدا کردن اسناد باز نخواهد داشت و در لحظه تمامی اسناد باز و وضعیت مالی در این حوزه قابل رهگیری و مشاهده می باشد .
کاربری راحت ، گزارشات کامل همراه با فیلترینگ بالا و کاربردی ، گزارشات تحلیلی ، وضعیت حسابهای دریافتنی و پرداختنی و در نهایت ثبت اطلاعات با بیشترین سرعت ممکن از مشخصات بارز این سیستم می باشد .

چاپ چک ،چاپ رسید دریافت و پرداخت ، مغایرت بانکی و دهها گزارش کاربردی ، مدیرتی و تحلیلی از دیگر مشخصات این سیستم می باشد .

 

- امکان استفاده از دستور پرداخت به صورت خودکار جهت سندهای پرداخت وجه و چک



- کنترل اسناد دریافتی نزد صندوق و نزد بانک





- کنترل اسناد پرداختنی بلند مدت




- پیگیری اسناد واخواست شده




کنترل اسناد دریافت و پرداخت و تنخواه توسط کاربر ارشد




- تهیه گزارشات خاص دریافت و پرداخت وجوه








- تهیه گزارشات ترکیبی با ابزار گزارش ساز



- نرم افزار چاپ چک و امکان معرفی بانک ها و دسته چک های متعدد به صورت نامحدود







 



پیگیری درخواست

پیگیری فاکتور

عضویت و سرویس پیامکی